Subject: C-311/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 10:21:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/267
Kohtuasja number: C-311/26
Vastuse kuup�ev: 28.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: intresside tasumine; konkurentsi j�relevalve menetluses 
tuvastatud rikkumine; makstu tagastamine; trahvi kohaldamine; turgu 
valitseva seisundi kuritarvitamine; �henduse konkurentsieeskirjade rikkumine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 102

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8783

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium